Norman L. Eisen

Já, Angela Merkelová a soudce Roberts

12. 06. 2014 14:37:53
Co máme společného? Všichni tři jsme dostali čestnou medaili Právnické fakulty Univerzity Karlovy.

Na tomto snímku dostávám svou plaketu během své šesté návštěvy na fakultě, když jsem přednášel americkým studentům práv na téma „Cesta právníka“. Vysvětloval jsem jim, jak mě moje kariéra zavedla ze stánku s hamburgery do Bílého domu a nyní na ambasádu. Zajímavé je, že jak Otto Petschek, v jehož domě nyní bydlím, tak Franz Kafka, snad nejznámější pražský rodák, studovali na Právnické fakultě UK přibližně ve stejné době.

Velvyslanec Eisen dostává čestnou medaili. / Ambassador Eisen receiving the medal.

Me, Angela Merkel and Justice Roberts
What do we have in common? We are all recipients of the Charles University Law School medal. Here I am receiving mine today at my sixth appearance at the school, this one to lecture to US law students on “ A Lawyer’s Journey.” I explained how my legal career took me from working at a hamburger stand to working at the White House and now the Embassy. What’s neat about this is that both Otto Petschek, whose house I live in, and Franz Kafka, perhaps Prague’s most famous son, attended Charles University Law School around the same time.

Autor: Norman L. Eisen | karma: 13.23 | přečteno: 580 ×
Poslední články autora