Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51a20n 22U79l40r20i13c89h 8668913356161

Být hrdy na to že jsem homosexual, je asi stejne jako být hrdy na to že jsem blonďák.

Pokud by to byl pochod za nějakou věc, třeba čistě právo osvojit dítě partnera, tak to chápu a rozumím tomu. Takhle je to jen karneval exhibicionistu, nikoli homosexualu.

+3/0
13.8.2014 11:17

M97o94n88i79k33a 17H94a79b58a68n51o80v54a 7378123527706

Pride je historický pojem spojený s prvními pochody a od té doby používaný na celém světě. Pravděpodobně se lze logicky dovodit jako označení vzniklo, tedy že v té době tak dlouho někdo říkal homosexuálům styďte se, až zvedli skloněné hlavy a odpovědli ale houno, my se už nestydíme a jsme naopak hrdí. Do češtiny se "pride" překládá jako pochod hrdosti, ale žádnou hrdost tam nikdo žádnými projevy, řečmi ani transparenty nijak nekacentuje. Naopak nosným tématem pochodu je právě osvojení dětí partnerem biologického rodiče.

0/−3
13.8.2014 11:26

R22a16d25i28m 68M10l91y91n88a33ř98í95k 8793362874578

Vysvětlete mi, prosím, proč musí mít dítě dvě mámy nebo dva táty.

0/0
13.8.2014 12:24

M54o70n74i93k92a 84H44a73b72a76n92o51v70a 7988843817106

Musí? Většina dětí má mámu a tátu, myslím že dneska většina snad už i rozvednou mámu a tátu. Heterosexuální rodinav tomto ohledu selhává, nejsme s tím, jaký dáváme příklad dětem, dost dobrým a povolaným arbitrem, abychom jiným říkali "Vy nejste rozhodně schopní být kvalitní rodiče". Taky alespoň já nemůžu být povolána se cpát cizím vztahům do jejich rodin. Kdo jsem, abych cizímu dítěti zakazovala právní ochranu od obou lidí, kteří ho vychovávají a milují? Adopce/osvojení nebiologickým partnerem je i v heterosexuálních svazcích především ochranou dítěte před neočekávanými událostmi.

+1/0
13.8.2014 12:35

R46a94d78i29m 90M78l36y87n87a40ř28í71k 8803622874248

V heterosvazcích. Správně. Tak to funguje tisíce let. Vaše konstrukce rodinného práva nemá žádnou oporu v tradici a vývoji společnosti. Není přece žádným problémem, když bioloický rodič splnomocní partnera nebiologického "rodiče" k určitým právním úkonům. Chcete říct, že v hetero manželstvích má v nových manželstvích nový rodič automatické právo na osvojení dítěte, které má jeho partner z předchozího manželství?

0/0
13.8.2014 13:42

M91o96n82i41k77a 75H29a31b80a54n94o33v97a 7508273337246

Proč by měl mít automatické, pokud žije a je znám druhý biologický rodič, jsou na to příslušná pravidla, třeba jeho souhlas. Homosexuálové nepožadují nic nadstandartnímu proti podobné praxi.

+1/0
13.8.2014 21:07
Foto

B23r78o88n91i77s34l78a95v 66G14a95b13r54y11š 2952399621

Vysvětlete mi, proč matka porodí své dítě na toaletě a odhodí ho do popelnice? Proč jsou některé děti doma týrány jedním nebo oběma rodiči? Proč je tolik dětí v ústavech? Na poslední otázku si lze docela jednoduše odpovědět: protože matka nebo otec, případně oba nemohou nebo nejsou schopni se o dítě postarat, nebo rodiče zemřeli a nikdo jiný o ně nemá zájem. A nepochybuju o tom, že se najde případ, když o dítě oba manželé po rozvodu nemají zájem ani jeden.

0/0
14.8.2014 22:22
Foto

B55r16o86n98i68s68l28a59v 96G19a33b41r64y89š 2892109471

Ne, opravdu není být na co hrdý. Vy jste to totiž nepochopil. Jako člověk máte své nedostatky, chyby, vady, zápory. Jste i přes tuto skutečnost na sebe hrdý?

0/0
14.8.2014 22:23
Foto

K66a49r19e35l 10B28o57h61á81č19e25k 1341777106934

Viděl jsem s Tebou rozhovor v TV náhodou...a bylo to...milé, sympatické R^

+2/−1
13.8.2014 11:07

R37a67d86i71m 27M36l23y19n30a73ř28í36k 8693712354498

A možná trochu nahrané. Na mě to takovým dojmem působilo. Ta žovialita mi nepřipadala upřímná. Naučil se tady toho dost. A vypadalo to, že se mu odsud domů moc vracet nechce.

+1/0
13.8.2014 11:26
Foto

K16a22r54e62l 38B89o52h30á16č68e51k 1161857196444

Nepoznám za tak krátký rozhovor, zda to bylo hrané...na mne působil upřímně a že se sám tím rozhovorem docela baví...a byla v tom logicky i určitá diplomacie vůči Čechům :)

+1/−1
13.8.2014 11:28

R72a41d33i47m 37M31l12y37n30a40ř35í98k 8143362104308

Ano, bavil se dobře. Užíval si to tady. A já mu to přeji. Pouze si myslím, že svými aktivitami u nás překročil určité rámce. Nakonec je pro nás vyznívá celkem dobře, že nejsme upjatí a intolerantní. A cizinci se u nás cítí dobře. Kulturní tolerance udělala z Prahy to, čím je. Akorát by se měl brát při těchto akcích brát ohled na jiné.

+2/0
13.8.2014 11:37

T91o19b82i75á28š 64C54o40u97f76a44l 9514209676714

Prague Pride je projevem určité české vnitrospolečenské debaty, neřku-li kulturního zápasu o to, jak bude vypadat budoucnost naší země. 

Úkolem velvyslance JINÉ země je hájit zájmy té jiné země, nikoli vměšovat se do vnitřních věcí země, kde je hostem, a stavět se na stranu některé lobby. Mám za to, že tohle je diplomatický faul.

A mimochodem, to, že Eisen takhle hlasitě podporuje Prague Pride, ale k Pochodu pro rodinu (která z mého pohledu hájí pro celkovou společnost mnohem důležitější a prospěšnější skupinu) "hlasitě mlčí", o něm (a možná i o oficiální politice USA v této věci) říká docela dost. :-(

+2/−1
13.8.2014 11:06

M12i44l63a83n 63M38i48k86o21j83a19n 2275411979649

Oslava úchylnosti podporované ze strany USA. Proč?

+2/0
13.8.2014 11:04

R52a26d79i67m 30M24l75y35n67a53ř75í77k 8173382534678

Sledoval jsem před několika dny s panem velvyslancem krátký rozhovor v televizi.

Pan velvyslanec se vyjadřil, že nejlepším jobem je být ambasadorem. A nejlepší na světě je být ambasadorem v Praze. Asi těžko by mu povolil podobné aktivity v Moskvě nebo Varšavě. V Praze dostane plnou mediální podporu.

Pan velvyslanec se také angažoval v protikorupčních aktivitách, budiž mu to připsáno k dobru. Ale brzy pochopil, že v tomto směru úspěšný nebude a tisíce naháčů ve jménu svobody  a tolerance v pražských ulicích jsou lepším marketingovým artiklem pro jeho příští kariérů, než boj proti korupci. To by se ho také naši toleratní politici mohli pokusit vyhostit. Pochod hrdosti přinese kšefty a prospěch pražským radním místo vyšetřování za korupci a mafiánské aktivity.

+2/0
13.8.2014 10:56

M85a20r72t62i95n 68B71u26s65i62d70e95a 4633430

Zvlášní je, že v ČR je údajně žije početná americká gay komunita, která se zde prý cítí s ohledem na svoji sexuální orientaci mnohem svobodněji než v USA.

+2/0
13.8.2014 9:48
Foto

V55l37a97d98i22m90í35r 40K98r51o87u67p37a 8257208621692

Od představitele národa, kde ještě před několika desítkami let neměli někteří jeho občané právo jíst s ostatními ve stejné restauraci, kde ti samí jejich spoluobčané nesměli studovat na stejných školách, požívat stejná práva jako ostatní, od národa, který vyvraždil původní obyvatele ve své zemi, národa který si dělá i v dnešní době z mezinárodního práva trhací kalendář - od takového představitele takového národa mi tento text přijde když ne k pláči jako pokrytecký, tak alespoň k smíchu...Rv

+5/−3
13.8.2014 9:42

M79o82n40i50k40a 31H35a11b55a56n17o51v64a 7608153397146

No my jsme tu ještě před dvacítkou let měli dost zblblý režim založený na popírání základních lidských práv, přesto se tak nějak k těm právům vyjadřujeme od občanů až po politiky, dokonce jsme známí i ve světě agendou kritiky posledních skanzenů komunismu např.

+3/−4
13.8.2014 10:18
Foto

V19l29a50d18i39m41í76r 59K78r72o21u18p11a 8437108551102

Ano, jenže od té doby se u nás tak nějak změnil režim, což, jak snad víte, je dost závažný společenský předěl. V USA však, pokud vím, ke změně režimu například od dob rasové separace nedošlo. Už několik diskutérů pode mnou zde také uvedlo, že v mnoha státech USA dodnes platí absolutně bigotní zákony stran sexu. Ať si tedy soudruzi Američané nejprve udělají sexuální osvětu u sebe doma, a pak ať pořádají jinde ve světě duhové candrbály.

+5/0
13.8.2014 10:25

M10o25n80i13k14a 95H75a72b20a44n78o32v56a 7858363617976

Tak věřím, že i v USA nenajdete už žádný rasistický či homofobní zákon. Pokud je velvyslanec USA tolerantní člověk, nevím proč by nemohl podpořit nějaký festival v Praze. Protože třeba v Texasu gaye a lesby někteří rednecks také moc nemusí?

+3/−3
13.8.2014 10:34
Foto

V20l10a42d29i70m52í97r 73K79r52o62u89p47a 8547728501182

Já mám takový názor, že USA si na lidská práva jen hrají. Je to jen taková komedie, Potěmkinova vesnice, chcete-li. Jak už jsem napsal v prvním svém příspěvku tady, USA si dle mého názoru dělají ve skutečnosti z mezinárodního práva trhací kalendář. Asi nejlépe Vám svůj postoj vysvětlím, když si přečtete můj včerejší článek

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/421688/Od-malinka-trpim-zavaznou-chorobou.html#t2

+3/−1
13.8.2014 10:50

R60a15d23i33m 15M25l53y42n65a30ř41í80k 8553252344818

Ještě v padesátých (a možná i šedesátých - viz M.L. King) létech minulého století v některých státech US nemohli jezdit nebílí s bílými v jednom autobuse. Nemohli vejít a najíst se v resturacích jenom pro bílé. Buďte prosím velmi opatrná ve svých soudech.

+2/0
13.8.2014 11:02

M48o45n88i54k67a 79H53a37b15a40n25o33v20a 7298963337596

Pokud si všimnete mou reakci na pan Pospíšila o vlákno níže, pak si všimnete že vím, do které doby se stále ještě datují rasistické zákony v USA. Nemůžu ale prostě souhlasit s logikou, vy jste před 60 lety byli černochy, co nás tu budete poučovat pokrytci. Pan velvyslanec nikoho nebyl, je to svobodný člověk se svobodnými názory, těžko ho označit za pokrytce.

+1/−2
13.8.2014 11:12

R16a77d74i56m 83M86l93y27n74a38ř86í76k 8413982954468

V těch desetiletích u nás již Cikáni brali téměř neomezené rodinné přídavky. Když pracovali. Jinak je komunisté bez milosti stěhovali za hranice obcí. Ale rasismus tady neexistoval, to teda ne.

Myslím, že nejhorší v současném stavu je to, že jsme ztratili právo hnát k odpovědnosti své odpovědné. A za to může předání pravomocí EU a aktivity lidí jako US amabasador. ten tady není od toho, aby organizoval nějaké veřejné akce na našem území. Všude jinde by ho vykopali s velkou slávou.

+1/0
13.8.2014 11:32
Foto

V64l64a16d37i60m62í91r 35K69r95o10u84p37a 8187548111442

Jenže pan velvyslanec do celé věci nezasahuje jako "občan" Eisen, ale jako velvyslanec USA, pan Eisen. A to je třeba vnímat

+3/0
13.8.2014 11:36

M57o95n19i56k16a 91H61a12b60a50n14o24v49a 7378973267376

A jako velvyslanec USA, kde jsou takové pochody naprosto běžné a frekventované, cítí právo podpořit tuto komunitu i u nás.

+1/−1
13.8.2014 12:38
Foto

V72l64a41d26i32m54í24r 82K30r24o89u93p42a 8477308421752

On má ale s dovolením u nás hájit úplně jiné věci, než jsou takové akce. On je tu kvůli politice, kvůli bilaterálním vztahům, kvůli obchodu.

+1/−1
13.8.2014 12:59

M95o50n98i37k18a 57H23a75b58a12n51o30v54a 7558713857216

To nechte prosím na USA, co zde má hájit. Pokud by USA jeho agenda nevyhovovala, už dávno by ho vyměnili.

+1/−3
13.8.2014 13:26

R80a80d45i13m 40M73l64y42n33a70ř46í22k 8653172664938

Tohle je země pana Kroupy, pan velvyslanec je tady jako host. Podle toho by se měl chovat.

+1/0
13.8.2014 13:44
Foto

V17l60a11d74i37m45í55r 82K13r56o95u21p40a 8107688431312

Tak to prrr, to opravdu není věcí jen USA...

+1/0
13.8.2014 13:50
Foto

I55g35n48á60c 39P92o20s35p72í75š34i52l 9386459464443

Před 20 lety? V roce 1994? Nespletla jste se? Ale možná máte na mysli popírání práva na život nenarozených. V tom jsou ovšem USA dosud horší než my...

+2/0
13.8.2014 10:51

M63o59n48i21k83a 45H53a45b88a29n37o27v68a 7308923707766

"Před dvacítkou let", což byla především konfrontace s obviňováním USA z rasistické minulosti což je záležitost cca +- 60 let, ale nebojte slovíčkáři, vím přesně kdy začal komunistický režim a kdy skončil.

+1/−2
13.8.2014 11:00

R77a44d60i40m 55M55l31y18n64a11ř72í79k 8583592274598

Když se na malém městě nějaký úchyl rozhodne procházet v tangách po náměstí, seberou ho policajti za ohrožování mravní výchovy dětí. Když se stejní sejdou za podpory a záštity velvyslance US v tisících v ulicích Prahy, je to Pochod hrdosti.

+6/−1
13.8.2014 9:40

M74a95r46e19k 94S20u71c88h93á25n49e73k 2811186148549

Ten americkej hrdina by se měl stydět za podporu homosexuálů. Klesl hodně hluboko.

+4/−4
13.8.2014 8:22

L41u81c60i67e 11A82. 32S14u92l88o75v80s52k71á 5190707767983

Fakt je takový, že naprostá většina homosexuálů (když vezmeme do úvahy, že jich jsou "komunistická" 4%, nebo "západní" 2-5% v populaci) si žije svoje životy a na tyto veřejné exhibice zcela kašle. Dokonce mnozí je přímo odsuzují (doporučuji nahlédnout do diskuse na nějakém gay webu). Ale chápu, na těch se parazitovat nedá... Na lidech typu Eduard Cupák, který žil čtyřicet let s jedním partnerem, ač v době, lidi, kteří je znali, je měli rádi, ač (nebo možná proto) to byli jediní homosexuálové, které do té doby potkali, nijak netrpěl, a neměl potřebu oblečen do kožených tangáčů tancovat na alegorickém voze. Právě tací, jako on, toho pro společenskou akceptaci homosexuálů udělali nejvíc.

Vy děláte pravý opak. Z otázky, která dřív nikoho - až na pár nadšenců typu prvorepublikového obhájce vězněných gayů (mimochodem, jen tak pro zajímavost prezident Masaryk jim tvrdošíjně odmítal udělovat milosti) JUDr. Františka Čeřovského, který toho pro tehdejší homosexuály dělal opravdu hodně - nezajímala, se stalo celospolečenské téma a pokud dřív by se autentický homofob hledal lupou, tak právě otangáčovaným návštěvníkům podobných pochodů se podařilo vyvolat ve společnosti panický pocit, že zlí homosexuálové ukradnou jejich děti a zničí tradiční rodinu (kterou si nejvíc ničí sami heterosexuálové).

Ano, já vím, otangáčovaní budou v menšině. Ale budou tam. A budou tam stejně jako vloni i pedofilové. Prostě diskretace menšiny v očích většiny. Nelze tomu zabránit, možná by se chtělo zamyslet nad samotnou podstatou podobným exhibicí.

+16/0
12.8.2014 20:36

J18a55r96o34m67í82r 34D88a50n60ě39k 5800441814

Mě zase vadí 20.000 chrtů, kteří oblečení pouze do tílek a trenýrek či upnutých elasťáků zablokuje na skoro celý den téměř celé centrum Prahy kvůli tomu, aby se tam proběhli a udělají tam monstr bordel. 

Nicméně je toleruji, stejně jako bandu obtloustlých odborářů, která udělá něco podobného. 

Proč najednou tolik vadí průvod, párty a diskotéka party lidí na kterou, pokud nechci, prostě nemusím?

+3/−3
12.8.2014 20:50

L91u68c35i27e 77A66. 90S72u22l23o15v11s30k94á 5180517537403

Mě nevadí, je mi to lhostejné. Co mi vadí je, že to z pera pána Eisena vypadá, jako kdyby všichni homosexuálové byli happy, že se podobné pochody konají a vesele se na ně hnali. Není tomu tak a i odpůrci z řad homosexuálů mají svoje pádné důvody. A neplatí to jen o pochodech homosexuálů.

Ne nadarmo "Pochod za práva a akceptaci Romů" nikdy nepřinese tolik užitku (rozuměj: žádný užitek) jako když budou Romové běžnými členy společnosti, člověk se s nimi bude setkávat ve školách, na úřadech, v bance, v nemocnici, zkrátka se běžně zařadí do společnosti. Takovým způsobem se totiž nejlépe otupují předsudky.

+8/0
12.8.2014 20:58

L12u15c19i94e 97A43. 57S92u84l76o92v80s52k62á 5180417977593

mně*, pardon

0/0
12.8.2014 20:59

M13o82n52i98k41a 27H82a83b20a61n80o13v92a 7428183857496

Tohle je uvažování typu "tolerujeme vás, ale moc nás s tím neprovokujete, moc nám nechoďte na oči". Nevěřím, že kdokoliv toleruje homosexuály, kdo má problém s nějakým festiválkem v Praze. Druhá stránka věci je internetové nadužívání negativity a nenávisti, které je vzdálené realitě mimo anonymní diskuze. Venku v reaálném světě jenom minimum lidí zajímá (kladně či negativně) nějaké Prague Pride. Dokonce jsem kdysi na eurostatu četla statistiku, kde byla ČR.v toleranci homosexuality na předních příčkách v Evropě daleko nesrovnatelná se zbytekme východní Evropy a lépe než některé západní země. "Nedělejte pochody, protože tím vytváříte vy sami homofobii" je laciný argument někoho, kdo neví, jak by jinak logicky zasáhl do svobody projevu druhého.. Homofobie a netolerance má příčinnou souvislost s neotevřeností společnosti s ukrýváním a anonymitou gayů a leseb, kde pak nikdo v takových společnostech nezná reálné kamarády, příbuzné, kteří by mu otevřeli oči, že homosexuálové jsou naprosto obyčejní a normální lidi jako my.

+3/−4
13.8.2014 9:57

J41a76n 81N73o37v82o30t73n16y 4947290423

No myslím že až přijde do júesej tak mu dají co proto, nedávno tam ještě soudili za homosexualitu

+2/−1
12.8.2014 20:03

J61a48n 21S63i19n91n49r57e58i15c76h 6763245590471

Sefem Mr Eisena je Mr Obama. Inu, jakej pan, takovej vyrobek.

+6/−1
12.8.2014 19:47
Foto

M40i13r72o98s48l44a75v 68M98a31c76e39k 5551695780672

¨go on, the more Prague Prides results in less Majdans your Excelency !

0/−3
12.8.2014 19:11

P21e86t63r 76S10o42k91o39l 8322261467911

Jestlipak někdy tak hlasitě podpoříte i heterosexuální pracující daně-odvádějící rodiny s dětmi?

+22/−1
12.8.2014 18:54
Foto

P81a70v14e95l 22P32e82c43h 9128321296937

lgbt jsou taky pracující daně-odvádějící. A děti taky chtějí.

+1/−8
12.8.2014 19:17

P27e71t52r 63V87y24t20i11s88k35a 4192659371946

tak at si je udelaji

+12/−1
12.8.2014 19:29

O69l40d70ř80i69c25h 27V39e75s27e59l71ý 1424423463955

;-D

+1/0
12.8.2014 19:47

Z33b18y64n44ě82k 81Š69t48o74r44k 2126356892928

Tak ať se ty skvělé heterosexuální páry starají o svoje děti a ty nekončí v domovech! (Pozn. jsem heterosexuál)

+2/−4
13.8.2014 10:12

A44d94a39m 84S36t22a13v40a 5518597776101

Eisene, neztrapňujte se ještě víc. Bylo toho z vaší strany už dost.

+11/−2
12.8.2014 18:31

M42i75r46o37s51l77a67v 51P39e84t57r 1722600868571

nic se nemá přehánět.

+1/0
12.8.2014 17:47

J11i41ř94í 80Č25u14m85p33e24l76í13k 5576196822301

Ani se nedivím muslimům,

když říkají, že ta euro-americká civilizace je zkažená, promiskuitní a špinavá společnost, plná buzer..., určená k zániku a sebelikvidaci.

Normální člověk, aby se bál o svůj zadek!:-P

+12/−5
12.8.2014 17:41



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.